INGYENES SZÁLLÍTÁS 20.000 FT FELETTI RENDELÉS ESETÉN!

Kérdésed van? Hívj minket! +36309125228
Vagy írj nekünk a cs@bladesport.eu email címre!

Cikkek

HIIT edzésterv otthonra II.

Blade Sport
2020.11.23 12:52
HIIT edzésterv otthonra II.

Az előző részben leírtunk nektek kettőt a 10 magas intenzitású intervallum edzésből. Ezt a sorozatunkat ebben a részben folyatatjuk.

Útmutató 1-4 gyakorlathoz: Ezek a gyakorlatok súllyal vannak, de ennek ellenére tökéletesen kivitelezhetőek HIIT edzésként. Minden egyes gyakorlatot 1 percig csinálj. Válassz olyan súlyt, amivel végig tudod csinálni az 1 percet, de kellően meg is terhel. A gyakorlatok között csinálj 30 másodperc hegymászást és ez előtt és után pihenj 15 másodpercet, de ne többet. Ha egy körrel készen vagy pihenj három percet, majd csinálj még 2 kört.

1. EDZÉSTERV


A: FELLÉPÉS SÚLLYAL

Fogj meg két kézisúlyzót, majd állj meg egy pad előtt. Az egyik lábadat tedd rá és a lábizomzatod segítségével emeld fel magad. Ügyelj arra, hogy ne lendületből dolgozz. Ezután ereszkedj vissza és válts lábtartást.

B: HÚZÓDZKODÁS

Kapaszkodj meg húzódzkodó rúdon. A kezeid vállszélességben legyenek rajta, a tenyereid feléd nézzenek. Húzd fel magad egészen addig, hogy az állad a rúd felett legyen. A felhúzás alatt fújd ki a levegőt, ereszkedés közben vegyél levegőt.

C: OROSZ CSAVAR MEDICINLABDÁVAL

Feküdj le a talajra, a térdeidet hajtsd be 90 fokban, a sarkaid legyenek csak a talajon. A medicin labdát tartsd meg magad előtt. A kezeid nyújtva legyenek. A törzsed csavarásával tedd a labdát az egyik oldalról a másikra.

2. EDZÉSTERV


A: SERLEG GUGGOLÁS

Állj meg vállszéles terpeszben. Egy nagyobb súlyt a kezeid közé és úgy fogd meg mint egy serleget. Így guggolj le.

B: FEKVŐTÁMASZ MEGEMELT LÁBAKKAL

A kezeid legyenek a talajon. A lábaid legyenek egy dobozon vagy egy széken megemelve. A hátad legyen egyenes, engedd le magad egészen addig, míg a könyökeid nem lesznek behajlítva 90 fokig, aztán nyomd ki magad.

C: PLANK EVEZÉSSEL

Két kézisúlyzóval a kezedben vedd fel a fekvőtámasz pozíciót (standard plank), majd tartsd meg magad és közben felváltva az egyik súlyt húzd fel magad mellé, a mellkasod alá és tartsd is meg ott egy másodpercig, majd engedd vissza a talajra.

Edzés utáni regenrációhoz ajánljuk a Blade Upload szénhidrát keverékünket, valamint a Blade Whey tejsavófehérjénket. Viszont ha prémium minőségre vágysz akkor ne hagyd ki a Blade Isolate tejsavófehérje izolátum termékünket, ami nem tartalmaz hozzáadott cukrot, valamint laktóz és glutén mentes.