INGYENES SZÁLLÍTÁS 20.000 FT FELETTI RENDELÉS ESETÉN!

Kérdésed van? Hívj minket! +36309125228
Vagy írj nekünk a cs@bladesport.eu email címre!

Cikkek

6 módja az éhségcsökkentésnek fogyókúra közben

Blade Sport
2021.04.26 12:52
6 módja az éhségcsökkentésnek fogyókúra közben

Azt már tudjuk, hogy ha fogyni akarsz kevesebb kalóriát kell fogyasztanod mint amennyit elégetsz. Amilyen egyszerű ezt leírni olyan nehéz hozzá tartani magad az éhség miatt. Nem nagy meglepetés ha azt mondjuk, hogy az éhség a fogyókúrát csak hosszabbá és nehezebbé teszi.

Ne értsétek félre, egy kemény fogyókúra közben az éhség elkerülhetetlen, de nem mindegy milyen gyakran és mekkora mértékben kívánja a tested az ételeket. Van néhány módja az éhség csökkentésének.

#1: EGYÉL FEHÉRJEDÚS ÉTELEKET

A fogyókúra közbeni fehérjebevitel fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni. A megfelelő mennyiségű fehérjebevitel segít megelőzni az izmaid leépülését, valamint segít jóllakottnak érezni magad. A kutatások szerint ez a legjobban laktató makrotápanyag, valamint ha a magas kalória és zsírtartalmú ételeket magas fehérjetartalmú ételekre cseréled, akkor kisebb mértékben fogsz éhezni.

Ráadásul az összes makrotápanyag közül a fehérje igényli a legtöbb energiát a feldolgozása közben, ami azt jelenti. hogy a testednek több kalóriát kell elégetnie hogy ezt fel tudja dolgozni.

#2: EGYÉL MAGAS ROSTTARTALMÚ/JOBBAN LAKTATÓ ÉTELEKET

A rostok a növények nem megemészthető részei. Hogy ez miért érdekes?

Nos a rostok lelassítják az emésztést, kinyújtják a gyomrot és laktatnak. Sőt kutatások kimutatták, hogy a napi rostbeviteled csak 14grammal való növelése csökkentheti a kalóriabeviteled akár 10%-al.

Valamint a magas rosttartalmú ételek gyakran más egészséges alapanyagokat is tartalmaznak, mint a vitaminok vagy antioxidánsok.

Néhány a magas rosttartalmú és kicsi kalóriatartalmú étel:

  • sötétebb levelű zöldségek
  • brokkoli
  • karfiol
  • zöldbab
  • répa
  • uborka
  • áfonya
  • eper

#3: MARADJ AKTÍV

Az unalom az egyik legnagyobb oka a rágcsálásnak. Ha elfoglalod magad, elterelheted az ételről való gondolataidat.
Kutatások szerint az edzés legyen az kardió vagy erősítő edzés csökkenti az éhséget. Na persze nem kell egész nap futnod a teremben, de egy kevés edzés segíthet az éhségeden. Ha rádjön az éhség de a következő étkezésed még messze van, akkor menj el egy 10-20 perces sétára.

Ez majd segít csökkenteni az éhséged. Minél elfoglaltabb vagy, akár edzésen akár munkában, vagy a haveroknál annál kevésbé leszel éhes.

#4: HIDRATÁLD MAGAD

Van, hogy valaki éhséget érez közben pedig csak kissé dehidratált a szervezete.

Ebből kifolyólag a megfelelő hidratálás csökkentheti az éhségérzeted. Kutatások kimutatták, hogy egy nagyobb pohár víz megivása étkezés előtt csökkenti a megevett étel mennyiségét. Így hozzásegít az álomsúlyod eléréséhez, valamint egy nagy pohár víz megivása kitágítja a gyomrot így növeli a teltségérzetet.

Ezért is ajánlják sokan ebédhez, hogy kevésbé sűrűbb levest egyél. Maga a leves szinte kalóriamentes mégis kinyújtja a gyomrot, ezzel telíti.

#5: EGYÉL CSÍPŐS ÉTELEKET

A csípős ételek nem csak finomak és feldobják az étrendedet, de segítenek a fogyókúrában is. Először is a csípős ételek minimálisan megnövelik a testhőmérsékleted, így segít a kalória gyorsabb égetésében.

Másodszor olyan alkaloidákat tartalmaznak, amik csökkentik az éhségérzetet

Amikor a heti étrendedet tervezed, gondolkozz el néhány csípősebb étel hozzáadásáról így a tested több kalóriát égethet és teltebbnek érezheted magad.

#6: ALUDJ ELEGET

A fogyókúra közbeni megfelelő alvás fontosságát sem győzzük kihangsúlyozni. Egyszerűen a túl kevés alvás nem túl előnyös tulajdonságokkal ruházza fel a tested ha fogyókúráról van szó.

  • Motiváció elvesztése
  • Csökkent koncentráció képesség
  • Gyengébb teljesítőképesség
  • Növeli az éhségérzetet
  • Csökkenti a teltségérzetet
  • Növeli a kortizol szintet (stressz)

Ha jobban szeretnél aludni próbáld ki ezeket:

  • Próbálj meg minden nap ugyanakkor lefeküdni
  • Limitáld a szemed kékfénynek való kitevését 2 órával alvás előtt
  • A lefekvés előtti órákban ne fogyassz alkoholt vagy koffeint
  • Olvass
  • Fogyassz koffeinmentes teát
  • Nyújts le
  • Meditálj

ÖSSZEGZÉS + 1 tipp

Az éhség a fogyókúra egy várt mellékhatása , ha ennek ellent tudsz mondani már egy jó úton haladsz az álomsúlyod elérésében. Hogy könnyebben ellent tudj állni ennek, a plusz 1 tippünk keretében szeretnénk ajánlani egy szuper terméket. A BLADE HCA nem más mint a Garcinia Cambogia növényi kivonata. Ez a tök alakú sárga gyümölcsű növény egy CSODA ha diétáról van szó. A legdrasztikusabb éhségcsökkentő, valamint a szénhidrát anyagcserére is jótékonyan hat: 
Meggátolja a bevitt szénhidrátok zsírrá történő átalakítását.  Ha nem bírod megállni hogy ne egyél a nagyid legjobb sütijéből, akkor ezt a terméket neked találtuk ki!